Nieuw
Was het oude Athene echt democratisch? Een bronnenstudie en debatles gecombineerd.
1 à 2 lesuren
0
0.00
Van feodale rijken naar monarchale staten
0
0.00
SPORT, EEN MANNENWERELD? Sport en vrouwenemancipatie: spiegel of hefboom?
0
0.00
Sport en politiek in de oudheid en in de 19de eeuw
0
0.00
Rusland sinds 800. Een bewogen en complexe geschiedenis: diachrone leerunit voor leerlingen derde graad
0
0.00
Rusland in de tweede helft van de 19e eeuw en bij de aanvang van de 20e eeuw.
0
0.00
Rome en China in de antieke wereld Een cultuurschok voor handelaars?
0
0.00
Project geschiedenis van mijn gemeente
0
4.00
Overzicht agrarische geschiedenis.
0
0.00
Once Upon a Uranium Mine - De radioactieve erfenis van de Navajo Nation
0
0.00
Olympische Spelen: Oud of nieuw
0
0.00
Multiculturaliteit binnen het Romeinse Rijk
0
0.00
Missionering bij de indianen in Noord-Amerika in de 19e eeuw. Casestudy: Pieter Jan De Smet
0
0.00
Mini-drama 'Socrates moet sterven'
0
0.00
Luisteren naar de Leningradsymfonie van Sostakovitsj (1941) in Wereldoorlog II of in de Koude Oorlog: een wereld van verschil?
0
0.00
Lessenreeks 2 beeldvorming indianen
0
0.00
Lessenreeks 1 beeldvorming indianen
0
0.00
Les over het begrip kolonialisme
1
0.00
Les 'Bekeer een indiaan' Les in historische inlevingsvermogen
0
0.00
Landschapsanalyse 2
0
0.00
Landschapsanalyse 1
0
0.00
Kritische bronnenstudie: wat voor een leider was Augustus?
2 lesuren
0
0.00
In de voetsporen van de viziers
0
0.00
Ik vraag dus ik denk. Naar een didactiek van de nieuwsgierigheid
0
0.00
Humor in de geschiedenisles
0
0.00
Holocaust en herinnering
0
0.00
Historische speelfilms
1
2.50
Het referentiekader van de geschiedenis 4
0
0.00
Het referentiekader van de geschiedenis 3
0
0.00
Het nazisme: verering of verkrachting van het Germaanse verleden?
0
0.00
1
2