Nieuw
Actief historisch denken
variabel
0
5.00
Bronnen uit de USSR en Rusland (20e – 21e eeuw) Deel 1
0
0.00
Bronnen uit de USSR en Rusland (20e – 21e eeuw) deel 2
0
0.00
Bronnen uit de USSR en Rusland (20e – 21e eeuw) deel 3
0
0.00
Bronnenonderzoek: wat is er gebeurd toen Moctezuma Cortès ontmoette?
1 à 2 lesuren
0
0.00
Catharina de Grote (1729-1796), Een verlicht absolute vorst?
0
0.00
Catharina de Grote, graaf Orlov en Voltaire : een interessante verlichte driehoeksverhouding.
0
0.00
Conceptmapping in de les geschiedenis
0
0.00
Congo in de Belgisch-Vlaamse en de postkoloniale Belgisch-Congolese collectieve herinnering
0
0.00
De agrarische wereld in beeldverhalen
0
0.00
De landbouw in beeld 1
0
0.00
De landbouw in beeld 2
0
0.00
De Nederlanden en het bewind van Filips II 1555-1598
1
0.00
Een essay schrijven over Louis XIV
0
0.00
Een synchronische gevallenstudie: de verkoopsakte van de abdjj O.-L.-V-ter-Nieuwe-Plant in leper tijdens de Franse Revolutie (1798)
0
0.00
Eetculturen 1
0
0.00
Eetculturen 2
0
0.00
Het Midden-Oosten in de 20e en 21 eeuw
0
0.00
Het referentiekader van de geschiedenis 3
0
0.00
Het referentiekader van de geschiedenis 4
0
0.00
Historische speelfilms
1
2.50
Iconografie en iconologie
1
0.00
Ik vraag dus ik denk. Naar een didactiek van de nieuwsgierigheid
0
0.00
In de voetsporen van de viziers
0
0.00
Landschapsanalyse 1
0
0.00
Landschapsanalyse 2
0
0.00
Les over het begrip kolonialisme
1
0.00
Lodewijk XIV: image-building en propaganda
0
0.00
Luisteren naar de Leningradsymfonie van Sostakovitsj (1941) in Wereldoorlog II of in de Koude Oorlog: een wereld van verschil?
0
0.00
Olympische Spelen: Oud of nieuw
0
0.00
1
2