Nieuw
Actief historisch denken: voorbeeld Eerste Wereldoorlog
0
5.00
Bronnenstudie: het Comité du Salut Public
1 à 2 lesuren
0
0.00
Bronnenstudie: hoe ervaarden mensen de middenpassage?
1 à 2 lesuren
0
0.00
Bronnenonderzoek: wat is er gebeurd toen Moctezuma Cortès ontmoette?
1 à 2 lesuren
0
0.00
Bronnenstudie: waren de Engelse textielfabrieken ongezond voor de arbeiders
1 à 2 lesuren
0
0.00
Kritische bronnenstudie: wat voor een leider was Augustus?
2 lesuren
0
0.00
Was het oude Athene echt democratisch? Een bronnenstudie en debatles gecombineerd.
1 à 2 lesuren
0
0.00
Deportaties tijdens WOI
0
0.00
Désiré Bossaerts' "ondervraging der inboorlingen"
0
0.00
De Romeinse godsdienst
0
0.00
Multiculturaliteit binnen het Romeinse Rijk
0
0.00
Mini-drama 'Socrates moet sterven'
0
0.00
Geschiedenis in minidrama's: een steekpenningenschandaal in Rome
0
0.00
Rome en China in de antieke wereld Een cultuurschok voor handelaars?
0
0.00
Bronnenonderzoek - de hardwerkende boeren in de polis
1 lesuur
0
5.00
Iconografie en iconologie
1
0.00
Lodewijk XIV: image-building en propaganda
0
0.00
Politieke ontwikkeling 15e - 18e eeuw.
0
0.00
Werd keizer Karel in Gent geboren?
0
0.00
De Nederlanden en het bewind van Filips II 1555-1598
1
0.00
Studentenleven in de 17e eeuw met beeldmateriaal
0
0.00
Een essay schrijven over Louis XIV
0
0.00
Een synchronische gevallenstudie: de verkoopsakte van de abdjj O.-L.-V-ter-Nieuwe-Plant in leper tijdens de Franse Revolutie (1798)
0
0.00
Presentatie van een historisch personage
0
0.00
Rusland en Polen. Een cartografische en geopolitieke benadering
0
0.00
Catharina de Grote (1729-1796), Een verlicht absolute vorst?
0
0.00
Catharina de Grote, graaf Orlov en Voltaire : een interessante verlichte driehoeksverhouding.
0
0.00
De Eerste Wereldoorlog voor de eerste graad
1
0.00
De dekolonisatie van Latijns-Amerika
0
0.00
De dekolonisatie van Haïti
0
0.00
1
2