Nieuw
Actief historisch denken
variabel
1
5.00
Rome en China in de antieke wereld Een cultuurschok voor handelaars?
1
0.00
Multiculturaliteit binnen het Romeinse Rijk
1
0.00
Bronnenstudie: waarom werd Patrice Lumumba vermoord?
1 à 2 lesuren
0
0.50
Strijd om de Oekraïne. Een diplomatiek spel over geopolitiek
2
3.75
Actief historisch denken: voorbeeld Eerste Wereldoorlog
0
4.25
Bronnenstudie: waren de Engelse textielfabrieken ongezond voor de arbeiders
1 à 2 lesuren
0
0.50
Rusland sinds 800. Een bewogen en complexe geschiedenis: diachrone leerunit voor leerlingen derde graad
0
0.00
Rusland in de tweede helft van de 19e eeuw en bij de aanvang van de 20e eeuw.
1
0.00
De representatie van Lumumba en zijn toespraak van 30 juni 1960: voer voor een controverse
1
4.50
Project geschiedenis van mijn gemeente
0
4.00
Les over het begrip kolonialisme
1
0.00
Bronnenstudie: het Comité du Salut Public
1 à 2 lesuren
0
0.00
Bronnenstudie: hoe ervaarden mensen de middenpassage?
1 à 2 lesuren
0
0.00
Kritische bronnenstudie: wat voor een leider was Augustus?
2 lesuren
0
0.00
Conceptmapping in de les geschiedenis
0
0.00
Was het oude Athene echt democratisch? Een bronnenstudie en debatles gecombineerd.
1 à 2 lesuren
0
0.00
Deportaties tijdens WOI
0
0.00
Désiré Bossaerts' "ondervraging der inboorlingen"
0
0.00
Historische speelfilms
1
2.50
Ik vraag dus ik denk. Naar een didactiek van de nieuwsgierigheid
0
0.00
De macht van de media
0
0.00
Project Oral history & migratie
0
0.00
De verzorgingsstaat
0
0.00
Mediataak over Mao
0
0.00
Migratiegeschiedenis in de 20e eeuw
0
0.00
Migratiegeschiedenis van Marokko voor 6aso
0
0.00
Plaatsen van herinnering
0
0.00
Plaatsen van herinnering 2
0
0.00
Turkije en de Europese Unie
0
0.00