Nieuw
Actief historisch denken
variabel
1
5.00
Rome en China in de antieke wereld Een cultuurschok voor handelaars?
1
0.00
Multiculturaliteit binnen het Romeinse Rijk
1
0.00
Bronnenstudie: waarom werd Patrice Lumumba vermoord?
1 à 2 lesuren
0
0.50
Strijd om de Oekraïne. Een diplomatiek spel over geopolitiek
2
3.75
Rusland sinds 800. Een bewogen en complexe geschiedenis: diachrone leerunit voor leerlingen derde graad
0
0.00
De representatie van Lumumba en zijn toespraak van 30 juni 1960: voer voor een controverse
1
4.50
Project geschiedenis van mijn gemeente
0
4.00
Les over het begrip kolonialisme
1
0.00
Kritische bronnenstudie: wat voor een leider was Augustus?
2 lesuren
0
0.00
Conceptmapping in de les geschiedenis
0
0.00
Was het oude Athene echt democratisch? Een bronnenstudie en debatles gecombineerd.
1 à 2 lesuren
0
0.00
Historische speelfilms
1
2.50
Ik vraag dus ik denk. Naar een didactiek van de nieuwsgierigheid
0
0.00
De macht van de media
0
0.00
Project Oral history & migratie
0
0.00
De verzorgingsstaat
0
0.00
Mediataak over Mao
0
0.00
Migratiegeschiedenis in de 20e eeuw
0
0.00
Migratiegeschiedenis van Marokko voor 6aso
0
0.00
Plaatsen van herinnering
0
0.00
Plaatsen van herinnering 2
0
0.00
Turkije en de Europese Unie
0
0.00
De Koerdische kwestie
0
0.00
China, het Westen en de Koude Oorlog. Perceptie en beeldvorming
0
0.00
China en het westen 20ste-21ste eeuw: Tiananmen herdacht
0
0.00
De kunst van het kijken
0
0.00
De armoedegrens
0
0.00
De mediatisering van het Midden-Oosten.
0
0.00
Midden-Oosten op middellange termijn
0
0.00
1
2