Nieuw
Actief historisch denken
variabel
1
5.00
Rome en China in de antieke wereld Een cultuurschok voor handelaars?
1
0.00
Multiculturaliteit binnen het Romeinse Rijk
1
0.00
Actief historisch denken: voorbeeld Eerste Wereldoorlog
0
4.25
Bronnenstudie: waren de Engelse textielfabrieken ongezond voor de arbeiders
1 à 2 lesuren
0
0.50
Rusland sinds 800. Een bewogen en complexe geschiedenis: diachrone leerunit voor leerlingen derde graad
0
0.00
Rusland in de tweede helft van de 19e eeuw en bij de aanvang van de 20e eeuw.
1
0.00
Project geschiedenis van mijn gemeente
0
4.00
Les over het begrip kolonialisme
1
0.00
Bronnenstudie: het Comité du Salut Public
1 à 2 lesuren
0
0.00
Bronnenstudie: hoe ervaarden mensen de middenpassage?
1 à 2 lesuren
0
0.00
Bronnenstudie: de codex van Hammurabi
1 à 2 lesuren
0
0.00
Bronnenstudie: wie bouwde de Egyptische piramides?
1 à 2 lesuren
0
0.00
Bronnenstudie: Assyrisch beleg van Jeruzalem
1 à 2 lesuren
0
0.00
Kritische bronnenstudie: wat voor een leider was Augustus?
2 lesuren
0
0.00
Conceptmapping in de les geschiedenis
0
0.00
Was het oude Athene echt democratisch? Een bronnenstudie en debatles gecombineerd.
1 à 2 lesuren
0
0.00
Deportaties tijdens WOI
0
0.00
Désiré Bossaerts' "ondervraging der inboorlingen"
0
0.00
Historische speelfilms
1
2.50
Ik vraag dus ik denk. Naar een didactiek van de nieuwsgierigheid
0
0.00
De Eerste Wereldoorlog voor de eerste graad
1
0.00
De dekolonisatie van Latijns-Amerika
0
0.00
De dekolonisatie van Haïti
0
0.00
De Vlaamse ontvoogdingsstrijd
0
0.00
Overzicht agrarische geschiedenis.
0
0.00
De Romeinse godsdienst
0
0.00
Humor in de geschiedenisles
0
0.00
Van feodale rijken naar monarchale staten
0
0.00
Het nazisme: verering of verkrachting van het Germaanse verleden?
0
0.00
1
2